Bu kadar çok sevdiğim birinden ayrı kalmanın getirdiği mecburiyete, istenmemeye, elimden birşey gelmemişliğe dayanamayıp hüzünle, ızdırapla dolup taştığım ve yazmakta o kadar zorluk çekiyorum ki.. şu an gözlerimden çok şiddetli ateş ve göz yaşı fışkırıyor.. dizimi durdugum yerde seri bir şekilde, deli gibi sallıyorum sakinleşmek için yapıyo olsam gerek.. bu özlem, bu hüzün günün her saati devam ediyor..ama bu akşamları dayanılmaz bir hale evriliyor bu özlem ahh kontrol edemiyor çırpınıyorum, çırpınıyorumm . DAYANAMIYORUM DAYANAMADIGIM DAYANAMADIGIM AH NASILDA SANA DAYANAMIYORUM DELİRECEĞİM. katlanamıyorum. ÇOK KATLANAMIYORUM ŞU AN NASILDA KATLANAMIYORUM NASIL HARAP OLUYORUM