Şimdiden söyleyeyim ki iletişim kurma yeri olarak kullananlar blocklanacaktır.
Sadece kitap günlüğüme,
Sadece ruhsal sıçıntılarıma,
Kısacası sadece kendime tahammülüm var :)
#rahatsizetmerahatsizim
Düzensiz, kalıpsız, belirsiz…
Bitik bir ruha sahipken, sen karşıma çıkıp, sonra yok olup bitirdin beni yokluğunla..
boktan bir yaşamın içinde,
bir de 5 ay boyunca sensizliğe ağlayıp, hergün gel diye duvara yalvarır gibi umutsuzca, yalvarmak mı??
Ah yoruldum ben gel demekten çok…
birgün kendin geliverirsen kalıcı ve tutarlı gel.. bir uğrayıp, bir gitme dayanamam.
bir dostum, bir arkadaşım, belki bir büyüğüm olarak gel... yarim olma, birgün kaybetmeye dayanamam.. bunun düşüncesine dayanamam.. ama ben hep seni seviyor ve bekliyor olacağım.
Ama artık bir başıma gelmeye, anlatmaya, ızdırap çekmeye gücüm kalmadı... sen birgün istersen gel, yasımı dindirmeye gel...
Üç gündür uykusuzluk.
gurbetçi, bin çocuklu komşularım yılbaşı tatiline geldi. Allahım sürekli güm güm gürültü bildiğin sessiz olsalarda bugün bari uyuyabilsem diye Tanrı’ya dua ediyorum. Sürekli çocuk bağırışı koşması ve gece boyu minnak bebek ağlaması.. bebek mecbur ağlayacakta diğer çocuklar gecenin üçünde neden koşup oyun oynar??