Cavide

Cavide
@cavide_a
Müzikten anlayan kulağa söyle şarkını..
Çok zaman kaybettim. Çok zaman ve biraz da ümit. Yaşamak bu galiba. Cemil Meriç
Reklam
“Neşeli birinin, onu neşeli yapan şeyin kendi içindeki sevinç olmasına rağmen, şenlik peşinde koşması, şenliğe katılması gibi acı çeken biri de acının peşinde koşar.” (s.91) -Søren Kierkegaard,
Sayfa 91 - Pinhan
"Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle Ama her defasında geri döndüm seninle Hangi düğüm çözülür nazla, sitemle, kinle N'olur bir gün beni kapında olsun dinle" Yavuz Bülent Bâkiler
"Yeter artık alacağım kadarını aldım yıkımlardan Böyle sürüp gidemez bu,anlaşıldı mı,sürüp gidemez bu böyle Bir kök ya da gömüt gibi yaşamak -ne bu be-"
Sayfa 48 - Cem yayınevi·Kitabı okudu