Kayboldum kendi karanlık dünyamda Zaman geçmiyor burda sanki hayat durmuş Boğaz’ımda duyum duyum yaşanmamış aşk Belki gelirsin diye bekliyorum bir çay içimi
Duygu ve Düşünce
"Benimle yaşlansana? Kitap okurum, çay demler, şiir yazarım sana. Ha bir de şükrederim Sonra gözlerine bakar "amin" derim. Amin, bugün de gördüm seni.."💌 📜 Özdemir Asaf
Alıntı
Reklam
Ayla Kaya-OLASIN Gönül kapısını açtım ardına Yanan yüreğime derman olasın Gerek yok dünyanın yalan kârına Ömrüme yazılan ferman olasın ​Karanlık geceme doğan ay gibi Sineme çekilen asil yay gibi Çöllerde çağlayan coşkun çay gibi Ruhumu besleyen umman olasın ​Zemheri ayında baharı getir İçimde ne varsa derdi eksiltir Bu sevda bende bir kutsal emirdir Yolumun üstünde mekân olasın ​Dağları eritir kalbimin harı Seninle kapattım bütün zararı Birlikte verelim kesin kararı Şu yalan dünyada canan olasın ​Gökyüzü şahittir candaki ize Kem gözler bakmasın aşk u özümüze Mahşere dek giden kutlu sözümüze Mühürler vurduran iman olasın 21 05 2026
Şiir
Seninle dertleşmeye çok ihtiyacım var Dildâde. Bir bardak çay içmeye, bunu da dert etmezsin be Zehra demene, bir esprinle güldürmene, yanında olmama çok ihtiyacım var. Dinlenmek istiyorum Dildâde, ama herkes dinleyemiyor biliyorsun. Ben sana anlatırken düşünmüyorum ki beni eleştirecek misin diye, anlattıklarımı bir başkasından duyacak mıyım diye hiç düşünmüyorum. Sen beni izle ben ağlayayım istiyorum, hıçkıra hıçkıra... İnsanlar neden böyle Dildâde? Neden insanları sadece bir başkasına anlatabilmek için dinliyorlar? Neden birinin acısı, hayalleri, sevinçleri hiç alaka olan kişilere anlatılıyor? Ah be Dildâde, ne olurdu şimdi yanımda olsaydın, konuşsaydım seninle... Yokluğun koyuyor be Dildâde... Ki sana ayrıca da kızıyorum, konuşabildiğim tek kişi olduğunu bile bile saklıyorsun kendini benden... Hıçkırıklarımı, gözyaşlarımı, üzüntülerimi, sevinçlerimi, tüm anılarımı sana saklayacağım artık... Bi Rabbim var, bi sen varsın... Anlatsam saatlerce dinlersin biliyorum, usanmadan hatta zevkle. Üzülürsem üzülürsün, sevinince benden daha çok sevinirsin bunu da biliyorum. Rızkın para olması şart değil diyorlar ya Dildâde, gerçekten de öyle. Sen benim hiçbir dünya nimetine değişmeyeceğim tek yanımsın. İyi ki varsın...
Yeni başlangıç☆
Yeni bir kitap📖 bir fincan çay ☕️ ve kendime zaman..💫
İnsana Dair
Çay içen insandan, türkü dinleyen insandan zarar gelmez gibi saçma sapan deyişler var. Zararın tillahı onlardan gelir. Ezber bozuyorum: şiir dinleyen kişiden zarar gelmez. :))
Şiir
Reklam
Reklam