İyi geceler
-Sen çay seversin, diyorum. İki şeker, değil mi? -Nasıl hatırlıyorsun? diye şaşırıyor. Pes doğrusu! Hatırlamak değil, diyorum, başka bir şey. Unutmamak belki, diye ekliyorum usulca. Boş yere. Tomris Uyar
“ bir çay içer misin yoksa kahve mi kibritim yok demek cıgaraya başladın ellerin de titriyor bir şeyin mi var sana ne yaptılar sana ne yaptılar kirpiklerin ıslanıyor durup dururken o sabah mı çıkmıştın bir gün önce mi çok değişmişsin birden tanıyamadım “ Attila İlhan
Reklam
Çay Türk Sanat Müziği Muhteşem : ))
Sıcaktan bayılıyoruz ve serinlemek için çay içiyoruz, bu terslikte bir iş var.
Misafir gelince boşalan çay bardağını haber veren ajan yetiştirmeciliği
Bir çay alabilir miyim?
"Çıldırmak için hiç de uygun bir zaman değil."
İnsan ve Duygular
Reklam
Reklam