3.5 senede mezun oldum.
3,5 senede 400 küsur tane kitap okumuşum.
Binlerce kitabı muhtevi şahsi kütüphanemi kurmuşum.
Onlarca şehir gezmişim, seyahat etmişim.
Yüzlerce alım, filozof, mütefekkir okuyup, tanımışım.
Dopdolu geçen bir üniversite hayatı yaşamışım biiznillah...