yağmur

yağmur
@ccyagmur
Goethe diyor ki; “İnsan kalbinde ne taşırsa dünyayı da öyle görür.” İsmet Özel bunu; “Neyi bastırdıysan göğsüne, göğsünü soludukça büyüyen odur.” diye anlatmış. Bu böyledir. İnsan neyle beraberse o olur ona dönüşür. Neye sarıldıysa, dünyaya onun gözüyle bakmaya başlar ve değişir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İkimiz de aynı şehirdeyiz ve birbirimize varmamız için yarım saatten daha az bir zaman yeter. Buna rağmen o orada, ben buradayım. Neden? Sebep yok…
Sayfa 76·Kitabı okudu
Gözlerin gözlerime değince, felâketim olurdu ağlardım. Beni sevmiyordun, bilirdim. Bir sevdiğin vardı, duyardım. Çöp gibi bir oğlan ipince, hayırsızın biriydi fikrimce. Ne vakit karşımda görsem, öldüreceğimden korkardım. Felâketim olurdu ağlardım.
Acaba şu anda o ne düşünüyor? Herhalde beni değil… Niçin?… Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki?… Her şeyi…
Sayfa 68·Kitabı okudu