Zevkle okunan, sürükleyici, sarsıcı bir kurgu. Okuduğum en iyi kitaplardan biri diyebilirim. MEB yayınlarından okuduğum kitabın çeviri dili de çok iyiydi. Zaman zaman güldüren, mizahla acı gerçeğin iç içe geçtiği eserde Amerika nın işçi sorunları sergilenir.Fareler bu işçileri temsil eder.İşçiler de fareler gibi horlanıp kötü şartlarda yaşar. Tabi bu,
sadece Amerika nın değil tüm dünyanın gerçeğidir.