bayOkur

bayOkur
@cdtSS
Biz bu çağın fiyakalı kaybedenleriyiz.
düşünür/arar..
Lisans
79 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
aslında neyimiz vardı ki başka..
Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar öylece ortada kalakalacağız.
Reklam
Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek ?
Zaman , uzaklarda biryerde kaybolup gitmişti.
Seni hiç görmesem bile, bana aitsin.