bayOkur

bayOkur
@cdtSS
Biz bu çağın fiyakalı kaybedenleriyiz.
düşünür/arar..
Lisans
79 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
Zaman , uzaklarda biryerde kaybolup gitmişti.
Reklam
Seni hiç görmesem bile, bana aitsin.
Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki ışık insanın içinde yanmıyorsa yüzüne vurmuyor..
Sana, beni asla tanımamış olan sana..