bayOkur

bayOkur
@cdtSS
Biz bu çağın fiyakalı kaybedenleriyiz.
düşünür/arar..
Lisans
79 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
Seni hiç görmesem bile, bana aitsin.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki ışık insanın içinde yanmıyorsa yüzüne vurmuyor..
Sana, beni asla tanımamış olan sana..
Aşk, neden güzelleştirir bütün kadınları ?
Yanımda yürüyordun Milena, düşünsene, yanımda yürümüştün! Aşık biri için ne büyük nimet değil mi?