Bir haftadır evrimle alâkalı videolar seyrediyorum. En uçlara kadar vardım. Bu konuda merhum Teoman Duralı'yı ve Enis Doko'yu daha ılımlı bulsam da geldiğim nokta Cübbeli Ahmet'le aynı yer.
Bu deyim tam da bu zamanlara yakışıyor. Evet, evet her şeyin bokunu çıkardık. Ağzına kürekle vurmalık. Bir de Abdullah bin Mesud demez mi? Ula bu zat cücelerin efendisi diye tanınır. 1.40, 1.50 boylarında olduğu tahmin ediliyor. Yani görseniz yüzüne bile bakmazsınız.
x.com/CanadaNaz/statu...
Bir haftadır evrimle alâkalı videolar seyrediyorum. En uçlara kadar vardım. Bu konuda merhum Teoman Duralı'yı ve Enis Doko'yu daha ılımlı bulsam da geldiğim nokta Cübbeli Ahmet'le aynı yer.
Oğuzhan Yılmaz'ın Metro Günlükleri'ni okuyun, okutun. Bu günlüklerin Thomas Mann'ın on ciltlik günlüklerini geçmesini bekliyorum. oğuzhan yazsın, biz okuyalım.
edebifikir.com/author/oguzhan