Yazmaktan kaçtıkça o beni kovalıyor. Muhtemelen yapabileceğim başka bir şey olmadığı için. Misal hitabet yeteneğim yok. İnsanlarla dost olup saatlerce konuşma becerim de yok. Asosyallik başa bela zaten. Üç ay evden çıkmasam dert etmem. Geriye sadece yazmak kalıyor. Yazdıklarımı da beğenmiyorum ya haydi hayırlısı...