En son yazdığım günlük 400 kelimeydi. Bir sonraki yazı ise ,750-800 kelime arasında olmasını planlıyordum ama bir baktım ki 1000 kelime olmuş ve hâlâ yazasım var. Ne zaman ki içimde böyle yazma isteği oluşmuştur o yazı kötü olmuştur. İyi yazılarım ise hep istmeye istemeye yazdıklarımdır. Kötü bir yazı yayımlanmayı bekliyor. Sizin beklemenize gerek yok :)