Kitap bittiğinde zihnimden yansıyanlar; taşı, toprağı, köylüsü, kırlangıcı, anası, Hasan, uçurum kenarı her biri birer melodiye dönüştü Zülfü Livaneli'nin besteleri yankılandı sanki. Sonradan aynı isimli kitaptan uyarlanma filminin olduğunu gördüm müziği de Livaneli'nin! Şarkısı da kıymetli sevdiceğimle bizim şarkımız... Bundan özel ne olabilirdi ki? Her şeyiyle Yaşar Kemal'e, Zülfü Livaneli'ye bunları tek bir parçada bütünleştiren zihnime,doğrusunu bilmeden hisseden yüreğime ve değerli sevgilime teşekkürler.. 10/10 her ayrıntısıyla...