Yüzümden tebessümün hiç düşmediği, sıkılmadan bir nefeste okuduğum kitap oldu. Yazarın çıktığı bu yolda başarılar diliyorum. Yeni yazarlara şans vermeliyiz
Akakiy’in yaşadığı çaresizliği iliklerime kadar hissettim, dış görünüşün özgüvene olan katkısı tartışılmaz sonunu hiç böyle beklemiyordum ama tavsiye ederim