Fazla abartılmış bir kitap olduğunu düşünüyorum ölümü hatırlatıyor evet fakat sıkıcı çünkü sonu belli kitabın, aynı şeyler anlatılıp duruyor kısa bir kitapta olsa bana duygu geçmedi
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı çok beğendim günümüzle kıyaslarsak anlatılanları, maalesef Tolstoy kapitalizm hakim olduğu bu dönemde insan sevgi ve merhametle yaşamaz