İstenildiği gibi olan ya da olmayan şeylere üzülmekle o kadar zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz,” demişti. “Hayat kendi yolunu bulur ve her şey olacağına varır. Sadece yaşa ve bırak olsun gitsin.”
İnsan sabahtan aksama kadar birsey olmasini bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan hiçbir şey olmaz. Bekler,bekler,bekler şakaklari zonklayana dek düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan tek basina kalir. Yalnızdır yalniz.