Ceren Kilmen

Ceren Kilmen
"dünyada her şey sonunda kitap olmak üzere vardır.." mallarmé
Alıntıların tamamı başka yazarlara ait!!
1/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2021 8. kitabı
Kitabı okudum. Geldim merakla kitapla ilgili incelemeleri, alıntıları da okudum. kitabın neresi bu kadar sevildi çok merak ediyorum. Tesla, Meryam, İlias ve mafya babası çocuk. Kendimi zorladım ama yok. Sevilecek gibi değil. Nöroroman da bana göre tamamen ticari bir tanım. Kitapta duyup şaşıracağınız herhangi bir “nöro” bilgi yok. Köpekler insanlardan şu kadar kat fazla koku alır.. yumurta içerden çatlarsa hayat başlar ama dışardan çatlarsa ölüm olur.. vs. Bunlar klişe değil de ne? Kitap akıcı tamam, kolay okunuyor. Ama ne yeni bir şey söylüyor, ne de yeni bir bakış açısı katıyor. Bir de arkadaşlar lütfen yazarın, diğer yazarlardan alıntıladığı şeyleri sanki o yazmış gibi burda alıntı olarak paylaşmayın. Alıntıların nerdeyse tamamı bu yazara değil, farklı yazarlara ait. Zaten ben burda yazara değil, size kızıyorum. Bu kitabı koca ülkede bestseller yaptığınız için ve ünlü yazarların sözlerini bu kitaba ait gibi paylaşıp okuyucuyu yanlış yönlendirdiğiniz için.
Pia MaterSerkan Karaismailoğlu · Elma Yayınevi · 201919,1bin okunma
Kitap Hırsızı isimli okura yanıt verildi
Ceren Kilmen
Kitaptaki satır arası manaları ne güzel anlamissiniz. Keşke aynı özenin bı kısmını benim yorumuma da gösterip ne söylediğimi doğru anlasaydiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Alıntıların tamamı başka yazarlara ait!!
1/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2021 8. kitabı
Kitabı okudum. Geldim merakla kitapla ilgili incelemeleri, alıntıları da okudum. kitabın neresi bu kadar sevildi çok merak ediyorum. Tesla, Meryam, İlias ve mafya babası çocuk. Kendimi zorladım ama yok. Sevilecek gibi değil. Nöroroman da bana göre tamamen ticari bir tanım. Kitapta duyup şaşıracağınız herhangi bir “nöro” bilgi yok. Köpekler insanlardan şu kadar kat fazla koku alır.. yumurta içerden çatlarsa hayat başlar ama dışardan çatlarsa ölüm olur.. vs. Bunlar klişe değil de ne? Kitap akıcı tamam, kolay okunuyor. Ama ne yeni bir şey söylüyor, ne de yeni bir bakış açısı katıyor. Bir de arkadaşlar lütfen yazarın, diğer yazarlardan alıntıladığı şeyleri sanki o yazmış gibi burda alıntı olarak paylaşmayın. Alıntıların nerdeyse tamamı bu yazara değil, farklı yazarlara ait. Zaten ben burda yazara değil, size kızıyorum. Bu kitabı koca ülkede bestseller yaptığınız için ve ünlü yazarların sözlerini bu kitaba ait gibi paylaşıp okuyucuyu yanlış yönlendirdiğiniz için.
Pia MaterSerkan Karaismailoğlu · Elma Yayınevi · 201919,1bin okunma
Seher Sena isimli okura yanıt verildi
Ceren Kilmen
Yorumumu okursanız yazarı değil, yazara ait gibi paylaşan okuyucuyu eleştiriyorum zaten. İnsanlar alıntıları yazara ait zannedip bu kitabı satın alıyor.
Alıntıların tamamı başka yazarlara ait!!
1/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2021 8. kitabı
Kitabı okudum. Geldim merakla kitapla ilgili incelemeleri, alıntıları da okudum. kitabın neresi bu kadar sevildi çok merak ediyorum. Tesla, Meryam, İlias ve mafya babası çocuk. Kendimi zorladım ama yok. Sevilecek gibi değil. Nöroroman da bana göre tamamen ticari bir tanım. Kitapta duyup şaşıracağınız herhangi bir “nöro” bilgi yok. Köpekler insanlardan şu kadar kat fazla koku alır.. yumurta içerden çatlarsa hayat başlar ama dışardan çatlarsa ölüm olur.. vs. Bunlar klişe değil de ne? Kitap akıcı tamam, kolay okunuyor. Ama ne yeni bir şey söylüyor, ne de yeni bir bakış açısı katıyor. Bir de arkadaşlar lütfen yazarın, diğer yazarlardan alıntıladığı şeyleri sanki o yazmış gibi burda alıntı olarak paylaşmayın. Alıntıların nerdeyse tamamı bu yazara değil, farklı yazarlara ait. Zaten ben burda yazara değil, size kızıyorum. Bu kitabı koca ülkede bestseller yaptığınız için ve ünlü yazarların sözlerini bu kitaba ait gibi paylaşıp okuyucuyu yanlış yönlendirdiğiniz için.
Pia MaterSerkan Karaismailoğlu · Elma Yayınevi · 201919,1bin okunma
Baki Barış Urhan isimli okura yanıt verildi
Ceren Kilmen
Bu uygulama insanların nitelikli kitaplara ulaşmak için kullandığı bi sayfa ve asıl haksızlık ticari metotlarla parlatılan kitapların öne çıkmasına göz yummak. Sonuç olarak ben bu kitabı okudum ve bir verdim. Kitap hakettiği puanlara biraz daha yaklaştı. Hakettiği puan bir değil belki ama benim verdiğim birle 8.7 ye inen puan bu kitap için asla haksızlık değil. Belki bu sayede birileri sizin ve benim gibi ‘nörobilim’ tanımının, reklamların ya da alıntıların tuzağına düşüp bulmaları gereken kitaplardan uzaklaşmamış olur.
“İyiler de kötüler kadar cesur olmalı”
10/10
·328 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
Ben ateist bi aileden olma ve kendini deist olarak tanımlayan biriyim. Çok küçük yaşlardan beri Allah’ı aradım. Allah’ın varolmasını çok istediğim için, sığınmak için, anlam bulmak için, öldüğümde önce kızsa da sonra affederek beni sevdiklerimle yeniden buluşturmasını istediğim için. Ama onu bulamadım. Hatta öyle çözümsüz bir yere geldim ki artık onu bulsam da sevemeyeceğime inandım. Çünkü kötülüğü de o yarattı, olanlara sessiz kaldı, üstelik ailemi ateist oldukları için sonsuza kadar yakacak diye düşündüm. Kitabını okudum. İyi ve kötüyü keskin çizgilerle ayırdığını gördüm, “ayrıcalıklı aracıları” lanetlediğini de. Kuran’ı tekrar okuyacağım. Onu tekrar arayacağım. Belki ona kilitli kalbimi yeniden açabilirim. Cesaretin için seni tebrik ederim. Umarım kalbin bu derin ve çıkarsız eserin mükafatı olarak huzurla dolar.
Bir Başka Din: TasavvufCemre Demirel · Düşün Yayınları · 2017804 okunma
Ceren Kilmen
Allah da Kuran’da insana ait kavramları kullanarak yarattıklarına seslendiği için, onu indirdikleriyle anlamlandırmaya çalışmaktan başka seçeneğimiz yok gibi. Suçtan, cezadan, ödülden, merhamet ve affedicilikten bahsediyor. Affedişin koşullarından hatta vereceği cezanın detaylarından da (‘deriyi değiştirerek yakacağım ki acıyı daha derinden hissetsin.. gibi). Eğer bizlere daha üst perdeden seslenseydi daha evrensel bir söylem kullansaydı belki onu anlamayacaktık o yüzden en basit haliyle korkuyu/ödülü kullanmayı seçti. Yani, ya insana ait kavramlar kullandığı için onu yargılamayı bırakıp, aciz insana hükmetmenin başka yolu olmadığını kabul etmeli ya da bu haliyle evrensel bir inanç sistemi olmaya yetmediğine karar verip başa dönmeli (yani inançsızlığa). Ama din şimdiye kadar okuyup anladığım haliyle beni kendine bağlamaya, içimde bir coşku ve aidiyet oluşturmaya yetmiyor. Özellikle bir kadın olarak bazı ayetler bende hayal kırıklığı yaratıyor. Allah’a inanmak ve hatta onu sevmek okuyan ve düşünen herkes için bir seçenek değil bir sonuç zaten. Bunu olumlu sonuçlandırmak için yeterince veri yok elimde. Dediğim gibi bu benim tercihlerimin değil, sürecin sonucu. Bu da tek başına bir hayal kırıklığı ve boşluk hissi zaten. Üstelik yanılıyorsak sonsuza kadar deri değiştirerek yanma ihtimali de kapıda bekliyor :/ Cevap ve verdiğin emek için teşekkürler bu arada. Umarım sonuçlar bizi iyiye, güzele götürür :)