Chuck Palahniuk‘un betimlemelerine aşık birisi olarak söylüyorum ki okuduğum her satırda kendimi betimlediği ortamda ve durumda buluyorum. Hatta etrafıma bakındığım bile oluyor. Yeraltı edebiyatı serisinden olan bu kitabın, kirliliğin hakkını vererek anlatım sağlamış eşsiz bir kitap olduğunu düşünüyorum