Herkesin hayatında böyle bir hayatım olsaydı nasıl olurdu dediği, ya da bir seçim yaparken geride neyi bıraktığını düşündüğü dönemler olmuştur. Gece yarısı kütüphanesi gerçek olsa ve tüm yaşantımın pişmanlıklar kitabı elimde olsa hangi ihtimale dönerdim diye düşünüceğiniz, derin sorgulamara gireceğiniz güzel ve anlamlı
bir kitap.
Kurtarıcı kimliğini bir yana bırakmayı zamanla öğreneceksin. Acının ne kadar önemli bir öğretmen olduğunu o zaman göreceksin, dedi.” İnsan değer verdiği yerlerden kanar.”