1970’lerin Hippie tarzını az da olsa hissettiren,hüzünlendiren,sinirlendiren,ağlatan,güldüren güzel akıcı bir kitap. Karakterleriyle arkadaş gibi olduğum nadir kitaplardan.
Acıyı doruklara yaşadığım,sonlara doğru hep ağladığım kitaptır. Yaşım on dört olmasına rağmen,tek solukta bitirdiğim,akışını yakalarsanız akıcı olan biricik kitabım.