📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çok kıymet verdiğin birileri hayatından koparılınca, onun acısını, sancısını, yasını yeterince tutmadan başka birine sarılamazsın. Bu hem kaybettiğin insana hem de kendine yapacağın en büyük saygısızlık olur."
Kitabı okurken zaman zaman hayret ettiğim noktalar oldu dostoyevski çok farklı bakış açısına sahip bir yazar mazoşist bir yapısı var. Bi kısımda dişlerinin aylarca ağrımasına rağmen doktora gitmediğinden bahsediyor. Acıların da mutluluk kadar hayatta yer almasını ve onları da mutluluk kadar benimseyip var olması gerektiğini düşünüyor. Değişik Bi tutum olsa da bence olması gereken de bu. Acılarımız olmasa mutsuzluklarımız olmasa mutluluğun ne kıymeti olurdu ki?