-Sen kötü şeyleri çok güzel söylüyorsun.
-O da bir şey mi, senin varlığın, her şeyin tam manasıyla kötü olmasına mâni oluyor. Yoksa senden başka her şey kötü be karıcığım…Hastalığın bile güzel senin.
Sen varken…
Ben bir şehirdeyim ki,
Mesut akşamları
Beyaz kuşlar taşır gagalarında.
Ben bir şehirdeyim ki,
Mevsim boyunca seni düşünürüm.
Sen varken yalnız değilim bu şehirde.
Oturup konuşabiliyorum,
Hatta gezinebiliyorum sokaklar boyunca.
Ya sen olmasan?