Ceren

Şerefine kaldırıyorum bu olmayan şarap kadehini, olması lazım gelip de olmayan her şey için içelim mi üstat?
Reklam
Ve güzel olan yaşadığımız, aslolan farkındalığımızdır.
gidiyorum bu şehirden, rutubet ve kasvetin, kömür ocaklarında muhabbetin, varlığın, yokluğun büyük savaşın kıyısında yaşadığım senelerin ardından, gidiyorum. önümde rüştü ve muzaffer'in yazdıkları.. sana, onlardan kendine acıyan şikayetnameler gibi yazılmış mektupların birinde belki bahsetmiş olmalıyım. veyahut ben de herkes gibi onları tümden unutmuş, düpedüz ayıp etmiş olmalıyım..
Sen çok güzelsin, sebepsiz de gülebilirsin.