“Çünkü insan denen mahlukun en önemli niteliklerinden biri unutmaktı . İyiliği de kötülüğü de , acıyı da mutluluğu da , korkuyu da sevinci de unuturlardı . O yüzden aynı hataları tekrarlarlardı .”
“Dedi ki ; “Sevginin de şefkatin de ; cezanın da şiddetin de fazlası onları yoldan çıkartır.” Dedi ki ; “Onlar en yakınlarını bile kolayca unuturlar . Öz çocuklarını hoyratça bırakıp giderler . Sevdiklerinin gözyaşlarına bakmazlar . İnsanlara dikkat et Zeus.”