" insan muhitin ( çevre) bayağı, manasız, soğuk tesirlerinden kurtulmak istediği zaman yalnız okumak fayda verir. Bana en felaketli günümde kitaplarım arkadaş olmuştu.
"etrafın seni sıktığı zaman kitap oku... Ben şimdiye kadar herşeyden çok kitaplarımı sevdim. Bundan sonra herşeyden çok seni seveceğim ve kitapları birlikte seveceğiz."