"Yaşamın akışından öğreniyor insan anlamayı. Yaşayanlar ite kaka bir uçurumun kıyısına sürüklemişler. Tümü de orada öfkeli öfkeli tepiniyor. Buraya neden sürüldüklerini bilmiyorlar. Neden sürüklenip getirildik biz buraya? Her şey böylesine bolken neden biz yokluk içinde kıvranıyoruz? Çevre bilgi ve anlayış doluyken neden bilgisiz bırakıldık biz? O herşeyi bağışlayan tanrı nerelerde? Hani onun karşısında zengin ve yoksul; bir babanın oğulları gibi eşittiler? Bir süre sonra, içinde bulunduğu durumu beğenmeyecek ve bir yol arayacaktır insanlar! Eğer kendileri düşünmeye alışmazlarsa, tüm bu yalan ve kargaşa boğulup gidecekler..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sömürücülerle her yerde karşılaşıyordu. İnsanların kanını son damlasına dek içmek istiyorlardı. Bir yandan da, dünyada herşeyin bol olduğunu görüyordu. Ama bu bolluğa karşın, yoksulluk içinde kıvranıyordu insanlar. İnanılmaz zenginliklerin çevresini öbek öbek yoksulluk sarmıştı. Kentlerdeki kiliselerin içi tanrının hiç de işine yaramayan altınlarla doluyken, üstü başı yırtık pırtık dilenciler dolaşıyordu kilisenin dışında."