ceren erer

ceren erer
@cerenererr
Odamda beni kitaplarım bekler. bu yegâne tesellidir. #176874886
Bütün insanlar tuhaftır biraz. Ben bir insanım, dolayısıyla bende biraz tuhafım.
Reklam
Stoacılara göre hiçbir şey rastlantı eseri değildir. Her şey zorunlu olarak gerçekleşir ve kader gelip kapıyı çaldığında yakınmak pek işe yaramaz. İnsan yaşamdaki mutlu durumları da sakin bir biçimde karşılamalıdır.
Epikurosçuluk
"Yabancı, burada keyfin yerine gelecek. Burada en büyük iyilik hazdır. "
Tanrılardan korkmamıza gerek yoktur. Ölüm konusunda endişeye kapılmamıza da gerek yoktur. İyi olanı elde etmek kolaydır. Korkunç olana katlanmak kolaydır.
"Var olduğumuz sürece ölüm ortada yoktur; ölüm geldiği anda biz ortada yokuz." (Bu açıdan bakarsak, kimse kendi ölümünden dolayı acı çekmez.)
Reklam