ceri

ceri
@cerenkrn
"Hayattaki yegâne üstünlüğüm Türk doğmaktır"
Reklam
Yarın ölüp gitmekten ve kendimi tanımamış olmaktan korkuyorum.
Alıntı
Hayatta bazı yaralar vardır; yalnızken, ruhu cüzam gibi ağır ağır kemirip yok eder.
Alıntı
Hayat o kadar anlamsız ve korkunç olamaz!Yoksa olabilir mi? Eğer hayat o kadar anlamsız ve kötüyse, neden ölmeliyiz? Neden acı içinde ölmek zorundayız?
Alıntı
Reklam