ceri

ceri
@cerenkrn
"Hayattaki yegâne üstünlüğüm Türk doğmaktır"
Reklam
Hayat o kadar anlamsız ve korkunç olamaz!Yoksa olabilir mi? Eğer hayat o kadar anlamsız ve kötüyse, neden ölmeliyiz? Neden acı içinde ölmek zorundayız?
Alıntı
Kimsenin ona acımadığını, çünkü kimsenin onun durumunu anlamak dahi istemediğini fark etmişti.
Alıntı
Korkunç şeyler görmekten korktuğum için değil görülecek hiçbir şeyin olmamasından korkuyordum.
Alıntı