ceren

ceren
@cerenng
Ne tuhaf, başlangıçları severken, kendini öldürdün: İntihar bir sondur. Acaba bir başlangıç olduğunu mu düşünüyordun?
Sayfa 55
Alıntı
Reklam
Aynamın önünde yalnızım. Kimse bana bakmıyor. Aynadaki yansımam da yalnız. Aynamın önünde kendimi beğenerek inceliyorum, ama yine de hayatımda bana hayranlık besleyen başka kimse yok artık.
Sayfa 14
Alıntı
"Bizi dinleyecek kimse olmadığı için yazı yazıyoruz. Edebiyat olmasaydı, yalnız kaldığında bir insanın neler düşündüğünü hiçbir zaman öğrenemeyecektik."
Sayfa 11
Alıntı
Yalnız olmaktan bıktım artık, bıktım her geçen gün daha yalnız, daha yaşlı, daha çirkin olmaktan.
Sayfa 11
Alıntı
Reklam