ceren

ceren
@cerenng
Aynamın önünde yalnızım. Kimse bana bakmıyor. Aynadaki yansımam da yalnız. Aynamın önünde kendimi beğenerek inceliyorum, ama yine de hayatımda bana hayranlık besleyen başka kimse yok artık.
Sayfa 14
Alıntı
Reklam
"Bizi dinleyecek kimse olmadığı için yazı yazıyoruz. Edebiyat olmasaydı, yalnız kaldığında bir insanın neler düşündüğünü hiçbir zaman öğrenemeyecektik."
Sayfa 11
Alıntı
Yalnız olmaktan bıktım artık, bıktım her geçen gün daha yalnız, daha yaşlı, daha çirkin olmaktan.
Sayfa 11
Alıntı
Yanında biri olsun istiyor. Acı veren yalnızlığına daha fazla katlanamıyor.
Sayfa 9
Alıntı
“Hiç de bir şey söylemek zorunda değilsin.” diyor. “Yapmak zorunda olmadığın bir şey olarak hatırla bunu daima. Çoğu insan sırf bulunmaz bir hiçbir şey söylememe fırsatını kaçırdığı için çok şey kaybetmiştir.”
Sayfa 59
Alıntı