Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ne notalar ne vuruşlar varmış, hiçbirini bilmezdik ama mutluyduk. Müzik deyince yanık bir türkü gelirdi aklımıza. Türküler gibiydi zaman, bazen şen şakrak, bazen de dertli..."
İmdat Avşar'dan okuduğum ilk kitaptı. Ben çok beğendim. İncelemeye gelecek olursam da gayet akıcı, duru ve anlaşılabilir bir dile sahip. İçerisinde toplamda 15 adet hikaye bulunuyor, hepsi birbirinden güzel ve gerçekçi. Bütün hikayelerini beğendim ama en beğendiğim "Muhterem" hikayesi oldu.