Kitap sevgisi yada bir bibliyoman üzerine yazılmış güzel bir novella. Kitabı bir kaç saatte bitirdim. Başlangıçta özellikle ülkemizde pek tanınmayan yazarlara ve eserlerine sık sık atıfta bulunması biraz sıksa da öykü ilerledikçe merak uyandırmaya başlıyor. Yazarın okuyucuda oluşturduğu merak duygusunu bir denizin dalgaları gibi çoğaltıp azaltması, okuyucuyu kontrol altına alıyor. Bir sonraki sayfaya geçme isteğini artırıyor, sonuç olarak bir seferde okumayı sağlıyor.
Kitabın içindeki Peter Sis'e ait çizimler ve desenler çok güzel.
Ayrıca kitabın arka kapağında barkodun üzerine yazılmış olan "Mutlu azınlığa!" ifadesi çok hoş ve manidar olmuş.
Sonuç olarak okunası bir kitap.