"sen bu ayrılıklar için mi yaratıldın söyle
bu zehir zemberek kederler için mi?
bütün ışıkları söndü dünyanın
korkma
haydi uzat ellerini
geçmiş yılları yeniden yaşayalım bir bir
bak dinle
bir seslenen var uzaklardan"
"gelme diyorsun
bu gel demektir
birazdan güneş doğacak
seni düşüneceğim
yağmur nal izlerini örtmeden
sana geleceğim
bekle beni
...
gün ışığı arkamızda kaldı bak
tanyerinde unuttuk gözlerimizi
gel artık
hayata yeniden başlayalım
gel artık
...
ölmekse daha kolay ne var
yaşamaksa sensiz mümkün değil"