"aramızdaki demir kapı belki hiç açılmayacak
senin ışığını görmeden kapanacak gözlerimiz
kokunu getiren rüzgar da olmasa
bir manası olmayacaktı yaşamanın"
"ben böyle olsun istememiştim
ya sana çok yakın
ya senden çok uzak olmalıydım
aramızda aşılmaz engeller olsun istiyordum
büyük dağlar, derin denizler olsun istiyordum
sana gelmeye gücüm yetmemeliydi
çaresizliğimin bütün hıncını mesafelere yüklemeliydim
dağda yanan bir çoban ateşi gibi
gökte bir yıldız gibi
seni görmeli
seni yaşamalı
ve senden çok uzaklarda olmalıydım"
"ama ne sen gel dedin
ne de ben gelebildim her şeye rağmen
aşkımız ayrılıklarla başladı
öyle derin duygular içindeydik ki anlatılmaz
sarhoş rüzgarlara bıraktık kendimizi
bir cehennem ateşiydi aşk içimizde
hiç sönmeyecek gibi yanıyorduk"