"sevmek çoğu zaman var olmaktır. sonunda bizi yok olmaya götürse bile. ben şimdi varım ve seni sevme hakkımı kullanıyorum. sana gelinceye kadar sonu gelmez bir arayıştı sevgilerim."
"sana kıskanılmış zamanlar, mesafeler ötesinden seslenmek ne acı bilemezsin. seni gören, güzelliğini arzulu bakışlarla seyreden insanların da bu dünyada yaşadığını düşünmek ne korkunç bir şey anlayamazsın. hele seni başkalarının da sevdiğini ve seveceğini bilmek ne tür bir ölümdür düşünemezsin."
"sana 'kalpsiz' dediler. üç milyar insanın yaşadığı bir dünyada çarpan bir tek kalp varsa o senin kalbindir. bir tek kalp varsa, iyilik diyen, güzellik diyen, aşk diyen o senin kalbindir. bir tek kalp varsa yeryüzünde beni seven yine senin kalbindir o."
"dudaklarım kurudu bak, bir yudum su ver güzelliğinin pınarından. acıktım dersem iyiliğinle doyur beni. üşüyorsam, yalnız dostluğunun ateşinde ısınsın ellerim."