Ceyda

Ceyda
@ceydazngnl
olmak ya da olmamak arasındaki o boşluğum.
Artık öyle bir noktaya gelmiştik ki yaşamak ya da ölmek önemli değildi.
Sayfa 69·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nefret edecek bir sürü şey gelirdi aklıma, ama sonunda yine kendimden nefret ederdim.
Sayfa 42·Kitabı okuyor
Mutlu olduğun sürece fakir olmak utanılacak bir şey değildir.
Sayfa 38·Kitabı okuyor

Ceyda

, bir kitabı okumaya başladı
Yu Hua
8.5/10 · 70,7bin okunma

Ceyda

, bir kitabı yarım bıraktı
%45 (173/384 syf.)
Gülseren Budayıcıoğlu
8.5/10 · 21,9bin okunma