Ceyda

“Hayır,unuttum diyemem,fakat üzerimde bir tesiri kalmamış…”
Sayfa 166·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Kendimiz iyi olamıyoruz ve başkalarının iyiliğini küçük görmek için onlara reklamcı,hayır dua avcısı,hatta riyâkar diyoruz.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Alıntı
Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki?
Alıntı
Küçük bir yaprağın arkasında bir dünya gördüğünü zanneder de koca dünyayı görmeden yaşar. İçinde bir türlü aslını öğrenemediği bir kâinat bulunduğuna kanidir.
Alıntı
Hayatta hiçbir şey,uğrunda ölmek için istenmez. Her şey yaşamamız için olmalıdır. Hatta biraz ileri gideyim,kendi yaşamamız için…Sen kafanın içindeki yokluğa o kadar saplanmışsın ki,derhal uğrunda can feda edecek bir şey arayarak ikinci bir yokluğa dalmak istiyorsun! Yaşamak,herkesten daha iyi,herkesten daha üstün yaşamak,insanlara hakim olarak,kuvvetli,belki de biraz zalim yaşamak…
Alıntı