“çünkü şu dünyada tümüyle tanıyacağın biri yoktur.”
…
“Kimse kimseyi tanıyamaz.Tanıdığımızı sanırız.Tanıdığımız kadarına inanırız.Eğer gerçekten tanısak,bırakın aşkı filan,kimse kimseyle arkadaş bile olamaz.
Mutluluk bir insanın yüzünden,gözünden,gözbebeğinden okunuyorsa eğer o an Mehmet’e bakan herkes dünyanın en mutlu, en coşkulu insanı olduğunu görebilirdi.