Aslında bir çocuk kitabı olduğunu hepiniz biliyorsunuz eminim fakat ben kesinlikle birçok yetişkinin okuması ve alması gereken dersler olduğuna inanıyorum. Kitapta anlatılmak istenen gelişen teknoloji ve dünya değerleri konusunda bir yerlerde saf,temiz,gerçek dostluğu ve sevgiyi arayan çocuklar. Zamanın göreceliği ve zaman kavramı da oldukça güzel işlenmiş. 'Başkalarıyla paylaşılmayan incelikler insanı mahvediyordu.' Paylaşımın önemi. Bence kendinizi samimi ve buram buram dostluk kokan bir romanın içinde bulacaksınız. Sonu da beni tatmin etti,kitabın başı ve sonu birbirini tamamlıyor