Ç.

Ç.
@cglsmy
Öfkeyle cezalandırılan kötülük şefkatle tedavi edilecek.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İntikam almak için cezalandırmak yerine iyiliğe yöneltmek için duzeltmelidir.
İntikam almak bireyseldir, cezalandırmak Tanrı'nın işidir.
Nefrete alışmış bir kalbe söz ne kadar acıklı söylense o kadar sahte görünmesi doğal
Gece, sevdaya uğramış gibi hem gamlı hem karanlıktı.