plectrum

plectrum
@chahun
bağışla beni, eğer kalemimin mürekkebine arada sırada bir damla acı da karışıyorsa, evet bağışla.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.
insan kaybolmayı ister mi? ben istedim işte bayım.
“zor zamanımda yanımda yoksan, mutlu anlarımı seninle paylaşamam.”
“tüm yanlış anlaşılmaların nedeni kelimelerdir.”