Melek

Melek
@cheonsa
“Ölene kadar sorumlusun,gönül bağı kurduğun her şeyden.”
Hikaye;okuru etkilemiş,onun adalet duygularını ayağa kaldırmışsa,hikayede iyi,kötüye yenilse bile sonuç olumludur.Yeter ki okur,iyi için kötüyle savaşa hazır olsun..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir şimşek gibi yaşadın sen.Bir defa çaktın ve söndün.

Melek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
20 günde okudu
·
2024 18. kitabı
Sanki bir şeyleri kaçırıyorum ya da kaçıyorum da bu köşede soluklanıyorum gibi…Öyle bir köşe.Anılar ayağımızın bağı mıdır?Yoksa bizi biz yapan ögelerin uyaranı mıdır?İkincisinin oluru var gibi…Beni bu zamana kadar ben yapanın kalıntıları burası,köşeyi farklı bir boyut kazandıran da kitaplar.Onlar sayesinde farklı diyarlara ışınlanmam.Ve Küçük Prens…Bunun anısı da bana kalsın.Anılar içinde yüzüyorum.Arada boğuluyorum ama bir şekilde kendimi kurtarıyorum.Sanırım ben hem yüzmeyi hem de boğulmayı seviyorum…