Ben çok çok iyi bulmadım. Nedeni de sanırım daha fazla ve farklı şeyler beklemiş olmam sanırım. Bu şekilde bir çok kişi kitap yazabilir diye düşünüyorum. Anlatı olduğundan da (yani anlatı olması sebebiyle biraz daha az edebi anlatılması durumu) ya da oyunculuğu ve kişiliği ile kıyasladığımdan da olabilir. Ama alın okuyun elbette. Sonuçta adam (ayrıca bir amaç uğruna da) yazmış. (Yani sevgili Nejat'ın Gümüşlükspor'una katkınız olur)
Çocukluğumun en güzel hikayesiydi. Ve yıllar sonra bulduğumda çocukluğumla karşılaşmıştım adeta. Bulursanız alın, okuyun, saklayın ki ilerde çocuklarınıza verirsiniz hatta...