Eğer bir şeyi sevmediysem sevmedim demektir, o kadar. Şu güneşin altındaki hiçbir sebep sadece türdeşlerim çoğunluk olarak onu beğeniyor veya beğenilmesi gerektiğine inanıyor diye o beğeniyi benim de taklit etmemi gerektirmez.
Jack London
Karşımdaki kişi kim olursa olsun gözlerimi kanatacak bi yazım yanlışı gördüğümde ister istemez soğuyorum biraz ve bu konuda yalnız değilmişim onu anladım.Böylece ilk kriterim de kesinleşmiş oldu.Tek başına bu bile çok şey hakkında bilgi veriyor.Denendi onaylandı :d
Hanım kızımızın, oğlumuzun yalnışı var mıdır efendim?
Yakında bir gün, belki 40 yıl sonra beni tanımış olan hiç kimse sağ kalmayacak.İşte o zaman gerçekten ölmüş olacağım- hiç kimsenin belleğinde var olmadığım zaman.