Hedefim dün gece bitirmekti ama film izlemek daha cazip geldiği için bugün bitirdim. sonunda herkes ağlamış ve o kadar ümitliydim ki beni de ağlatacağından kitap ayracı diye peçete kullandım ama sonunda sadece hafif gözlerim doldu o kadar o konuda üzüldüm. konusuna gelirsem kitap uzun süredir listemde olan ama bi türlü almaya elimin gitmediği bir kitaptı çünkü beklentim çok yüksekti karşıladı mı emin değilim ama cidden emin olduğum tek bir şey varsa o da bu kitabın ilişkilere, evliliğe, ebeveynliğe olan tüm bakış açımı değiştirmiş olması. klasik hikaye böyle başlıyor diye anlatmak yerine beni etkileyen üzen sinirlendiren kısımlara değinmek istiyorum, bir kere ilk başta tanışmalarında bi sorun vardı yani iki tarafında sevgilileri birbirlerinin sevgilileriyle aldatıyor ve onları basıyorlar burada tanışıyorlar aralarındaki şey çok hızlı gelişiyor ve evleniyorlar fakat çocukları olmadığı için Quinn ağır bir depresyonda ve hani kocasına öyle bi davranıyor ki sorun ondaymışçasına Graham onu o kadar severken onun tek derdinin çocuk olması ve gram sevgi değer vermemesi beni sinir etti hemde anlatamayacağım kadar ve hani asla konuşmuyorlar aralarında bu durum 3 yıldır fln devam ediyor ama konuşup çözmüyorlar 3 yıl az bir süre mi konuşup sorunu çözemiyorlar sonunda Graham adım atmasa Quinn devam ederdi Graham bağırıyor sinirleniyor çözmeye çalışıyor Quinn kalkıp uyumaya gidiyor o kadar umursamıyor evliliğini ama coho yazmış yine de güzeldi Graham’ın dedikleri ya öyle bir seviyor ki Quinn’i kitabı okutan oydu bence. Bakış açımı değiştirdiği kısım ise en net olduğum aldatma konusunda ilk defa aldatan kişiye hak verdiğim bir durumdu. Ellerine sağlık ablam. Ama hala fikrim değişmedi coho okumaya It ends with us ile başlanır.