Hiç kimse başkalarının o kadar üstünde değildir ki, yaradan yalnız onu güzel yaşatsın. Tabiat herkese aynı bedeni, aynı sıcaklığı, aynı sevgiyle kucaklamış hepsini. Başkalarının rahatını kaçırıp kendi rahatını arttırmak tabiata karşı gitmektir.
Bir şeyden yoksun kalmayacağına güveni olan da ne diye bunun gereğinden fazlasını istesin? Herkes bilir ki, bütün canlı varlıklarla açgözlülüğün nedeni ya korku ya da yoksulluktur.