Bu adamın kitapları beni hep heyecanlandırıyor. İlk başta değil ama ilk iki kitabı okuduktan sonra bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. Evet biyolojiyi çok sevmiyorsanız beğenmezsiniz çünkü bu 3. Kitap da daha çok bilgi üzerine. Çok afaki farklı biyoloji anılarını anlatmıyor ilk 2 kitap gibi ama canlı devremiz olan bizi çok güzel anlatıyor. İlk iki kitabı okuyun sonra bunu kesin okuyun. Zaten 2. Kitabı çok beğenmezseniz bunu okumazsınız :)) hadi eyvallah